Op de praktijk gerichte tips voor mensen die met radio, televisie of schrijvende pers te maken krijgen.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Massamedia - Publiciteitswezen - Audiovisuele media; algemeen | Mediatraining
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
14e dr
-
Uitgever
-
Boom Lemma uitgevers, Den Haag
-
Verschenen
-
2012
-
ISBN
-
9789059318717
-
Kenmerken
-
209 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Oorspr. uitg. door Gerard Boon, Kees Brants: Leiden : Stichting Burgerschapskunde, Nederlands Centrum voor Politieke Vorming, 1984
-
[Hernieuwde uitg.]
-
Uitgever
-
Boom onderwijs, [Amsterdam]
-
Verschenen
-
2006
-
ISBN
-
9085060826
-
Kenmerken
-
222 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
Oorspr. uitg. door Gerard Boon, Kees Brants: Leiden : Stichting Burgerschapskunde, Nederlands Centrum voor Politieke Vorming, 1984