Overzicht van het totale creatieve reclameproces met veel actuele voorbeelden, waarbij in het eerste gedeelte de conceptontwikkeling aan bod komt, en in het laatste gedeelte de copywriting.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Reclame; algemeen | Marketing | Public relations | Reclame
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Zevende druk
-
Uitgever
-
Noordhoff Uitgevers, Groningen
-
Verschenen
-
2022
-
ISBN
-
9789001298654
-
Kenmerken
-
221 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
Colofon vermeldt: 0/22
-
1e druk: Amsterdam : BIS ; 's Hertogenbosch : Crossmarks, 2008
-
Zesde druk
-
Uitgever
-
Noordhoff Uitgevers, Groningen
-
Verschenen
-
2018
-
ISBN
-
9789001886455
-
Kenmerken
-
230 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
Colofon vermeldt: 0/18
-
1e druk: Amsterdam : BIS ; 's Hertogenbosch : Crossmarks, 2008
-
Vijfde druk
-
Uitgever
-
Noordhoff Uitgevers, Groningen
-
Verschenen
-
2014
-
ISBN
-
9789001838720
-
Kenmerken
-
270 pagina's
-
Aantekening
-
Met register
-
Om de online studiehulp te bekijken zijn er licentiecodes beschikbaar
-
Eerste druk: Amsterdam : BIS ; 's Hertogenbosch : Crossmarks, 2008