Handboek voor marketeers.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Direct marketing | Direct marketing
-
Taal
-
Nederlands
-
Beschikbare vertalingen
-
Engels
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
5e druk
-
Uitgever
-
Van Duuren Management, [Culemborg]
-
Verschenen
-
2019
-
ISBN
-
9789089652706
-
Kenmerken
-
235 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave
-
vertaling [uit het Engels]: Tosca Weijers; redactie: Marleen van Os
-
Vertaling van; Hooked : how to build habit-forming products. - New York : Portfolio/Penguin, 2014
-
1e druk
-
Uitgever
-
Van Duuren Management, [Culemborg]
-
Verschenen
-
2015
-
ISBN
-
9789089652706
-
Kenmerken
-
235 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave
-
vertaling [uit het Engels]: Tosca Weijers; redactie: Marleen van Os
-
Vertaling van; Hooked : how to build habit-forming products. - New York : Portfolio/Penguin, 2014