Praktische gids voor beheerders en eigenaars van commerciële websites.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | E-commerce | Internet | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Derde druk
-
Uitgever
-
BBNC Uitgevers, Amersfoort
-
Verschenen
-
2015
-
ISBN
-
9789045350929
-
Kenmerken
-
159 pagina's
-
Aantekening
-
Met index
-
samenstelling: Maria Heesen
-
Vertaald uit het Engels
-
1e druk Nederlandse uitgave: Amsterdam : Pearson, februari 2012
-
Vertaling uit; Web marketing for dummies. - 2nd edition. - Indianapolis, Indiana : Wiley Publishing, Inc., 2009
-
Bewerking van een keuze uit Internetmarketing voor dummies; Rogier Mostert. - Amsterdam : Pearson Addison Wesley, 2010
-
Tweede druk
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2014
-
ISBN
-
9789043025447
-
Kenmerken
-
159 pagina's
-
Aantekening
-
Met index
-
samenstelling: Maria Heesen
-
Vertaald uit het Engels
-
1e druk Nederlandse uitgave: februari 2012
-
Vertaling uit; Web marketing for dummies. - 2nd edition. - Indianapolis, Indiana : Wiley Publishing, Inc., 2009
-
Bewerking Internetmarketing voor dummies; Rogier Mostert. - Amsterdam : Pearson Addison Wesley, 2010