Studieboek op hbo/wo-niveau.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie
-
Onderwerpen
-
Consumptie | Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Consumentengedrag | Marketing
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Zesde druk
-
Uitgever
-
Noordhoff Uitgevers, Groningen
-
Verschenen
-
2019
-
ISBN
-
9789001899974
-
Kenmerken
-
341 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
Oorspronkelijke titel; Consumentengedrag : aanknopingspunten voor marketingstrategie / E.J. Boom, A.A. Weber. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 1994
-
Vijfde druk
-
Uitgever
-
Noordhoff Uitgevers, Groningen
-
Verschenen
-
2015
-
ISBN
-
9789001851101
-
Kenmerken
-
365 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
Oorspronkelijke titel; Consumentengedrag : aanknopingspunten voor marketingstrategie / E.J. Boom, A.A. Weber. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 1994
-
4e [vernieuwde] dr
-
Uitgever
-
Noordhoff, Groningen [etc.]
-
Verschenen
-
2011
-
ISBN
-
9789001782542
-
Kenmerken
-
366 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Oorspr. titel; Consumentengedrag : aanknopingspunten voor marketingstrategie / E.J. Boom, A.A. Weber. - Groningen : Wolters-Noordhoff, 1994