Handvatten om producten en diensten te ontwikkelen die beter op de klant zijn afgestemd.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Planning | Bedrijfsplanning
-
Taal
-
Nederlands
Meer informatie
-
Versie
-
2e licht gewijzigde oplage
-
Uitgever
-
Vakmedianet, Deventer
-
Verschenen
-
2015
-
ISBN
-
9789462760660
-
Kenmerken
-
291 pagina's
-
Aantekening
-
Met index
-
vormgegeven door Trish Papadakos; vertaling NL-editie [uit het Engels]: Tosca Weijers
-
Aan de kop van de titelpagina: Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen. Start altijd met:
-
Achterzijde vermeldt: Slecht waarde propositie ontwerp : een handleiding om je geld te verspillen, slecht te communiceren en dingen te maken waar niemand op zit te wachten
-
Titelpagina vermeldt: strategyzer.com/vpd en: Strategyser series. Vervolg op Business model generatie
-
1e druk: ©2014
-
Vertaling van; Value proposition design. - Hoboken, New Jersey : Wiley, ©2014
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.