Analyse van de bedrijfsvoering van ondernemers op het gebied van kwaliteitsbeheersing en -verbetering.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Kwaliteitszorg | Bedrijven | Dienstverlening | Kwaliteitszorg
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
4e herziene druk
-
Uitgever
-
Vakmedianet, [Deventer]
-
Verschenen
-
2015
-
ISBN
-
9789462760677
-
Kenmerken
-
317 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
In feite de 4e druk, vijfde oplage 2007
-
Oorspronkelijke titel; Kwaliteit in diensten : een zorg voor managers in de diensten- en industriële sector. - Deventer : Kluwer bedrijfswetenschappen, 1987
-
4e, herz. dr
-
Uitgever
-
Kluwer, Deventer
-
Verschenen
-
2003
-
ISBN
-
9014096135
-
9789014096131
-
Kenmerken
-
317 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Oorspr. titel; Kwaliteit in diensten : een zorg voor managers in de diensten- en industriële sector. - Deventer : Kluwer bedrijfswetenschappen, 1987
-
3e [geheel herz.] dr
-
Uitgever
-
Samsom, Alphen aan den Rijn
-
Verschenen
-
2000
-
ISBN
-
901406148X
-
Kenmerken
-
302 pagina's
-
Aantekening
-
Met reg
-
Oorspr. titel; Kwaliteit in diensten : een zorg voor managers in de diensten- en industriële sector. - Deventer : Kluwer bedrijfswetenschappen, 1987
-
Kwaliteit in diensten
-
Uitgever
-
Kluwer Bedrijfswetenschappen, Deventer
-
Verschenen
-
1987
-
ISBN
-
9026712332
-
Kenmerken
-
158 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg