Eenvoudige manieren om beter te leren observeren, analyseren en communiceren.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Marketing & Communicatie | Mens & Maatschappij
-
Onderwerpen
-
Zintuiglijke indrukken en waarnemingen | Denken | Observatie
-
Taal
-
Nederlands
-
Ook beschikbaar als
-
E-book
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Vierde druk
-
Uitgever
-
Uitgeverij Atlas Contact, Amsterdam
-
Verschenen
-
2017
-
ISBN
-
9789045028309
-
Kenmerken
-
335 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
vertaald [uit het Engels] door Karina van Santen en Bart Gravendaal
-
1e druk Nederlandse uitgave: 2016
-
Vertaling van; Visual intelligence. - Boston : Houghton Mifflin Harcourt, ©2016
-
De kunst van het observeren
-
Uitgever
-
Uitgeverij Atlas Contact, Amsterdam
-
Verschenen
-
2016
-
ISBN
-
9789045028309
-
Kenmerken
-
336 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, register
-
vertaald [uit het Engels] door Karina van Santen en Bart Gravendaal
-
Vertaling van; Visual intelligence. - Boston : Houghton Mifflin Harcourt, ©2016