Paul Hillesum
True storytelling
geloofwaardigheid als marketingtool
Gedrukt boek
Reclame heeft een geloofwaardigheidsprobleem. Merken hebben ons de afgelopen decennia bedolven onder een eindeloze stortvloed van beloften die zij vaak niet of slechts gedeeltelijk waarmaakten. Efect: een consument die reclame liever mijdt en de inhoud er van niet vertrouwt. In een zoektocht naar bereik en geloofwaardigheid zijn authenticiteit, storytelling en contentmarketing momenteel helemaal 'hot'. Het boek True Storytelling combineert deze hedendaagse marketingingrediënten tot een praktische methode die merkeigenaren, marketeers en reclamemakers helpt bij het vertellen van geloofwaardige merkverhalen. Geloofwaardigheid is immers het belangrijkste criterium voor succesvolle contentmarketing. De True Storytelling-methode start met weten waar het merk écht voor staat. Met het praktische True Story Canvas uit het boek doe je dit op slechts één A4. Deze merkpositionering op basis van authenticiteit vormt het uitgangspunt voor ontwikkelen van True Story content.
Meer informatie
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.