Paul Postma | Richard Geukema | Lex Pluijter | Elias Bom | Alexander Singewald
Handboek Marketing 4.0
digital, data-driven, direct
Gedrukt boek
SAMENVATTING: "Handboek Marketing 4.0 1e druk is een boek van Paul Postma uitgegeven bij Boom uitgevers Amsterdam. Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing. Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0. "
Meer informatie
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.