Huib Koeleman
Interne communicatie
strategieën, methoden, rollen
Gedrukt boek
1) Inleiding - Deel 1: Schaal: individu, team en organisatie 2) Het individu en de twee breinen 3) Samenwerken in teams 4) Organisaties in beweging - Deel 2: Strategieën en functies van interne communicatie 5) Engagement, de motor van de organisatie 6) Internal branding, medewerkers als ambassadeurs 7) De employee journey 8) Naar een inclusievere organisatie in zeven stappen 9) Verandercommunicatie 10) Functies van interne communicatie - Deel 3: Een visie en aanpak voor interne communicatie ontwikkelen 11) Fase 1: luisteren naar de wensen van betrokkenen 12) Fase 2: analyse van de status quo 13) Fase 3: formuleren van een visie 14) Fase 4: communicatiemix opstellen 15) Fase 5: verhaal en beeld 16) Fase 6: implementatie 17) Fase 7: monitoring en evaluatie - Deel 4: Rollen 18) Leiderschapscommunicatie 19) De afdeling communicatie - Deel 5: De communicatie 20) Persoonlijke communicatie 21) Online middelen 22) Printmiddelen
Meer informatie
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.