Studieboek op hbo/wo-niveau.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marktonderzoek
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Engels,
verschenen als Marketing communications
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
7e editie
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2023
-
ISBN
-
9789043039956
-
Kenmerken
-
480 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, literatuuropgave
-
Nederlandstalige bewerking: Theo Zweers; vertaling zevende editie [uit het Engels]: Ingrid Smeets
-
Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: 2001
-
Vertaling van; Marketing communications : a European perspective. - Seventh edition. - Pearson Education Limited, ©2021. - Bevat toegang tot digitale leeromgeving Pearson MyLab
-
6e editie
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2019
-
ISBN
-
9789043036368
-
Kenmerken
-
518 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, literatuuropgave
-
Nederlandstalige bewerking Theo Zweers; vertaling [uit het Engels]: Josefien Bruijn
-
Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: 2001
-
Bevat toegang tot digitale leeromgeving Pearson MyLab
-
Vertaling van; Marketing communications : a European perspective. - 6th edition. - Harlow : Pearson, ©2018. - Oorspronkelijke uitgave: 2001
-
5e editie
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2015
-
ISBN
-
9789043029315
-
Kenmerken
-
14 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, literatuuropgave
-
Nederlandstalige bewerking Theo Zweers; vertaling [uit het Engels]: Krivaja Translations, Jonas de Vries, Tessa Schilling, Ingrid Smeets
-
1e druk Nederlandse uitgave: Amsterdam : Pearson Prentice Hall, 2005
-
Vertaling van; Marketing communications : a European perspective. - 5th edition. - Pearson Education, ©2013. - Oorspronkelijke uitgave: 2001
-
3e ed
-
Uitgever
-
Pearson Education, Amsterdam
-
Verschenen
-
2011
-
ISBN
-
9789043019378
-
Kenmerken
-
588 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[vert. uit het Engels: Jonas de Vries ... et al.]
-
1e dr. Nederlandse uitg.: Amsterdam : Pearson Prentice Hall, 2005
-
Vert. van; Marketing communications : a European perspective. - 4rd ed. - Pearson Education, 2010. - Oorspr. uitg.: 2001
-
2e [bijgew. en uitgebr.] ed
-
Uitgever
-
Pearson Prentice Hall, Amsterdam
-
Verschenen
-
2008
-
ISBN
-
9789043014946
-
Kenmerken
-
552 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[vert. uit het Engels: Jonas de Vries ... et al.]
-
1e dr. Nederlandse uitg.: 2005
-
Vert. van; Marketing communications : a European perspective. - 3rd ed. - Harlow [etc.] : Prentice Hall/Financial Times, 2007. - Oorspr. uitg.: 2001
-
Marketing communicatie
-
Uitgever
-
Pearson Prentice Hall, [Amsterdam]
-
Verschenen
-
2005
-
ISBN
-
9043009679
-
9789043009676
-
Kenmerken
-
594 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
[vert. uit het Engels: Jonas de Vries]
-
Vert. van; Marketing communications : a European perspective. - 2nd ed. - Harlow : Pearson, 2004. - Oorspr. uitg.: 2001