Leerboek en naslagwerk over de te nemen stappen om een product succesvol te ontwikkelen en in de markt te zetten, met veel aandacht voor het testen van het product.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management
-
Onderwerpen
-
Inrichting en organisatie | Organisatieontwikkeling | Productinnovatie
-
Taal
-
Nederlands
Meer informatie
-
Uitgever
-
Boom|Management IMPACT, Amsterdam
-
Verschenen
-
2020
-
ISBN
-
9789462763838
-
Kenmerken
-
349 pagina's
-
Aantekening
-
Met register
-
vormgegeven door Alan Smith, Trish Papadakos; vertaling NL-editie [uit het Engels]: Tosca Weijers
-
Aan de kop van de titelpagina: Een praktisch handboek voor snel experimenteren. De 44 experimenten in dit boek wijzen je de weg om op te schalen. Neem kleine stappen naar groot succes, en: strategyzer.com/test
-
Vertaling van; Testing business ideas. - John Wiley & Sons, Inc., ©2020
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.