Beschrijving van een intiatief, Social label, om met medewerking van ontwerpers designproducten te laten maken in open werkplaatsen voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Filosofie, esthetiek en kritiek | Industriële vormgeving | Maatschappelijk verantwoord ondernemen
-
Taal
-
Engels | Nederlands
Meer informatie
-
Uitgever
-
Social label, Den Bosch
-
Verschenen
-
2019
-
ISBN
-
9789090316796
-
Kenmerken
-
287 pagina's
-
Aantekening
-
text Petra Janssen, Simone Kramer, Aukje Smit, Viveka van de Vliet, Liesbeth Schouten, Jac van der Klink, Godelieve Spaas, Mijke Pol, Jonathan Holslag, Thijs Broer, Jordan Hruska, Ineke Peters, Anne Vegter, Tom; translations English D2E Translations, Rebecca Heyluer, Gary Scanlan, Carolien Zegers; Dutch Jet Zegers; final editing Jack Meijers; photography Petra Janssen, Marije Vercoelen, René van der Hulst, Luuk van Loon, Binnita Postma, Michiel Spijkers, Ilco Kemmere, Marjo van de Peppel
-
Teksten in het Engels en Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.