Voorlichtingsdeskundige studie over de wijze waarop het grote publiek kan worden gebracht tot het maken van betere en meer verantwoorde keuzes op allerlei gebied.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Economie & Management | Politiek | Psychologie
-
Onderwerpen
-
Consumptie | Economische psychologie
-
Taal
-
Nederlands
-
Ook beschikbaar als
-
Luisterboek (digitaal)
E-book
Meer informatie
-
Versie
-
Twaalfde, herziene druk
-
Uitgever
-
Business Contact, Amsterdam
-
Verschenen
-
2022
-
ISBN
-
9789047016212
-
Kenmerken
-
319 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave en register
-
vertaald [uit het Engels] door Carla Zijlemaker
-
Op omslag: herzien en geactualiseerd van kaft tot kaft
-
1e druk: 2009
-
Vertaling van; Nudge : the final edition. - [New York] : Penguin Books, ©2021. - Oorspronkelijke uitgave: New Haven, CT : Yale University Press, 2008
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.