Praktisch handboek voor ondernemers voor de opstelling van een marketingplan.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Marketingplanning | Ondernemers
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
Vierde herziene editie
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2022
-
ISBN
-
9789043041669
-
Kenmerken
-
284 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, literatuuropgave
-
Nederlandse bewerking: Esther de Berg; vertaling [uit het Engels]: Jonas de Vries en Marianne Kerkhof, Krivaja Translations
-
In colofon: Eerste druk herziene editie
-
1e druk deze uitgave: 2012. - Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: Amsterdam : Pearson Prentice Hall, 2003
-
Vertaling van; The marketing plan handbook. - 4th edition. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, ©2011. - Oorspronkelijke uitgave: 2003
-
4e [geactualiseerde] ed
-
Uitgever
-
Pearson, Amsterdam
-
Verschenen
-
2012
-
ISBN
-
9789043024631
-
Kenmerken
-
284 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, lit. opg
-
Nederlandse bew.: Esther de Berg; [vert. uit het Engels: Jonas de Vries ... et al.]
-
1e ed. Nederlandse uitg.: Amsterdam : Pearson Prentice Hall, 2003
-
Vert. van; The marketing plan handbook. - 4th ed. - Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall, cop. 2011. - Oorspr. uitg.: 2003
-
3e [geactualiseerde] ed
-
Uitgever
-
Pearson Prentice Hall, Amsterdam
-
Verschenen
-
2009
-
ISBN
-
9789043016797
-
Kenmerken
-
262 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg., reg
-
Nederlandse bew.: Rik van Reekum; [vert. uit het Engels: Jonas de Vries ... et al.]
-
1e ed. Nederlandse uitg.: 2003
-
Vert. van; The marketing plan handbook. - 3rd ed. - Upper Saddle River, NJ : Prentice Hall, cop. 2008. - Oorspr. uitg.: 2003
-
2e ed
-
Uitgever
-
Pearson Prentice Hall, Amsterdam
-
Verschenen
-
2006
-
ISBN
-
9789043011105
-
904301110X
-
Kenmerken
-
270 pagina's
-
Aantekening
-
Met index, lit. opg
-
[vert. uit het Engels: Jonas de Vries]
-
1e ed. Nederlandse uitg.: 2003
-
Geautoriseerde vert. van; The marketing plan handbook. - 2nd ed. - Upper Saddle River, N.J. : Prentice Hall, 2005. - Oorspr. uitg.: 2003