Uitleg over een interactieve pedagogische werkwijze, ontwikkeld in kindercentra in het Italiaanse Reggio Emilia, die gebruikt kan worden om kinderen te leren actieve deelnemers te worden in hun eigen leerproces. Met foto’s en illustraties.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Overige onderwerpen | Kindercentra | Kinderen | Kunstzinnige vorming | Methodiek | Pedagogiek
-
Taal
-
Nederlands
Meer informatie
-
Uitgever
-
Uitgeverij SWP, Amsterdam
-
Verschenen
-
2024
-
ISBN
-
9789085603481
-
Kenmerken
-
119 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave, index
-
selectie en coördinatie van de beeldverhalen: Vea Vecchi; de foto's zijn gemaakt door: Simonetta Bottacini, Giuliana Campani, Mara Davoli, Alba Ferrari, Giovanni Piazza, Mirella Ruozi, Setfano Sturloni, Vea Vecchi
-
Titelblad vermeldt: Kinderdagverblijven en peuterspeelzalen van Reggio Emilia
-
Vertaling van; The hundred languages in ministories. Told by teachers and children from Reggio Emilia. - Worcester, Massachusetts : Davis Publications, Inc., 2016
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.