Polemiek tegen de hedendaagse, door de neoliberalische tijdgeest bevorderde invloed van het bedrijfsleven op de samenleving.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen: Volwassenen
-
Mens & Maatschappij
-
Onderwerpen
-
Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse | Auteursrecht | Handelsmerken | Kritiek | Kritiek
-
Taal
-
Nederlands
-
Serie
-
Paradigma reeks
Meer informatie
-
Versie
-
Derde, gewijzigde druk
-
Uitgever
-
Athenaeum, Polak & Van Gennep, Amsterdam
-
Verschenen
-
2024
-
ISBN
-
9789025316945
-
Kenmerken
-
646 pagina's
-
Aantekening
-
Met literatuuropgave
-
vertaald [uit het Engels] door Marjolijn Stoltenkamp; met een voorwoord van Marian Donner
-
Oorspronkelijke Nederlandse uitgave: Rotterdam : Lemniscaat, 2001. - (De kritische reeks)
-
Vertaling van; No logo : taking aim at the brand bullies. - Toronto : Westwood Creative Artists, 2000
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.