Beschrijving van de rol die de onderwijssociologie in de vernieuwing van het onderwijs kan spelen met name in socialisatieprocessen
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Onderwijssociologie | Onderwijssociologie
-
Taal
-
Nederlands
-
Oorspronkelijke taal
-
Duits,
verschenen als Gesellschaftliche Bedingungen schulischer Sozialisation
-
Serie
-
Wolters-Noordhoff's pedagogische bibliotheek
Meer informatie
-
Uitgever
-
Wolters-Noordhoff, Groningen
-
Verschenen
-
1979
-
ISBN
-
9001959296
-
Kenmerken
-
273 pagina's
-
Aantekening
-
Lit.opg.: p. 264-273
-
vert. J.M.R. Ruijgers; bew. A.E.M. Jonker en M.A.J.M. Matthijssen
-
Vert. van; Gesellschaftliche Bedingungen schulischer Sozialisation. - Weinheim ; Basel : Beltz, 1974
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.