Schrijver neemt de verschillende psychologische functies die bij het leren van belang zijn onder de loep en behandelt vervolgens de stoornissen in begaafdheid, ontwikkeling, zintuigen die oorzaak zijn van verschillende vormen van afwijking bij het kind.
-
Inhoud
-
Non-fictie
-
Onderwerpen
-
Inleidingen - Hand- en leerboeken | Gedragsstoornissen | Kinderen | Kinderen | Leerstoornissen
-
Taal
-
Nederlands
Je leent dit boek bij je eigen Bibliotheek. Vul de vier cijfers van je postcode in en vind je Bibliotheek.
Versies
-
10e, gew. dr
-
Uitgever
-
Wolters-Noordhoff, Groningen
-
Verschenen
-
1983
-
ISBN
-
9001885004
-
Kenmerken
-
257 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
1e dr.: 1958
-
Eerder verschenen o.d.t.; Afwijkende kinderen in de school en Achtergronden van veel voorkomende leesmoeilijkheden in de basisschool
-
9e, gew. dr
-
Uitgever
-
Wolters-Noordhoff, Groningen
-
Verschenen
-
1977
-
ISBN
-
9001885004
-
Kenmerken
-
227 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg. en reg
-
1e dr.: 1958
-
Eerder verschenen o.d.t.; Afwijkende kinderen in de school ; Achtergronden van veel voorkomende leermoeilijkheden in de basisschool
-
8e, herz. dr
-
Uitgever
-
Wolters, Groningen
-
Verschenen
-
1971
-
ISBN
-
9001885004
-
Kenmerken
-
238 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit.opg
-
1e dr.: 1958
-
6de dr
-
Uitgever
-
Wolters, Groningen
-
Verschenen
-
1968
-
Kenmerken
-
212 pagina's
-
Kinderen met leer- en gedragsmoeilijkheden
-
Uitgever
-
Wolters, Groningen
-
Verschenen
-
1958
-
Kenmerken
-
173 pagina's
-
Aantekening
-
Met lit. opg
-
A.d. keerz. v.h. titelbl.: Dit boek is opgenomen in de serie "De Nieuwe Kweekschool" onder de titel: Afwijkende kinderen in de school