Zoekresultaten
Resultaat 921 - 940 (van 1528)
Folkert Kuiken Taalbeleid als uitdaging
Non-fictie
Nederlands | 26 pagina's | Vossiuspers UvA, Amsterdam | 2005
Gedrukt boek
Aaldert van Engen Schrijven als oefenvak
handboek voor didactiek en praktijk
Handboek voor interne begeleid(st)ers en docenten op basis- en speciaal onderwijs over het aanleren van de technische vaardigheid van het schrijven.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Esstede, Heeswijk-Dinther | 2000
Gedrukt boek
Henk Mangnus Duitse grammatica in kaart gebracht
Non-fictie
Nederlands | Walvaboek, Laren | 1998
Gedrukt boek
Language Institute Regina Coeli Van mystiek naar methode
'De nonnen van Vught'
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's | Taleninstituut Regina Coeli, Vught | 2003
Gedrukt boek
Tweetaligheid bij allochtone kleuters
opzet en resultaten van een proefpeiling bij Turkse, Marokkaanse en Antilliaanse/Arubaanse kleuters
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Tilburg University Press, Tilburg | 1992
Gedrukt boek
Expertisecentrum Nederlands Protocol leesproblemen en dyslexie voor groep 5-8
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's | Expertisecentrum Nederlands, Nijmegen | 2011
Gedrukt boek
Opbouwwerk Maasmechelen Babbeldoos
spelen met talige elementen
Methode om taalzwakke kinderen in de basisschoolleeftijd spelenderwijs taal aan te leren.
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2000
Gedrukt boek
Petrus Henricus Maria van de Ven Moedertaalonderwijs
interpretaties in retoriek en praktijk, heden en verleden, binnen- en buitenland
Non-fictie
Nederlands | 559 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1996
Gedrukt boek
Eva M. Tol-Verkuyl Fundamenten voor taalbeschouwing
een synthese van opvattingen over het gebruik van taalkundige kennis in het taalonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 627 pagina's | Coutinho, Bussum | 2001
Gedrukt boek
Walter Schrooten Woorden in het basisonderwijs
15.000 woorden aangeboden aan leerlingen
Non-fictie
Nederlands | 362 pagina's | Tilburg University Press, Tilburg | 1994
Gedrukt boek
S. Heidekamp Spelend spellen
wat? waarom? hoe?; een handreiking aan leraren in het basis- en speciaal onderwijs om spellingsonderwijs te geven
Nederlands | 74 pagina's | Sassenhein, Haren | 1992
Gedrukt boek
Rob Godthelp Het voorkomen van (semi-) analfabetisme
een handreiking voor het onderwijs Nederlands op pabo's
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | SLO, Enschede | 1992
Gedrukt boek
Eindtermencommissie Nederlands Advies over de voorlopige eindtermen basisvorming in het voortgezet onderwijs
Nederlands
Non-fictie
Nederlands | 49 pagina's | Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen, [Zoetermeer] | 1989
Gedrukt boek
Ontwikkelingsgroep Eindtermen Moderne Vreemde Talen Advies over de voorlopige eindtermen basisvorming in het voortgezet onderwijs
moderne vreemde talen
Non-fictie
Nederlands | 57 pagina's | Ministerie van Onderwijs en Wetenschappen, [Zoetermeer] | 1989
Gedrukt boek
Cindy Teunissen Opbrengstgericht werken aan lezen en schrijven
voor groep 4 t/m 8
Studieboek voor basisschoolleerkrachten van groep 4 t/m 8.
Non-fictie
Nederlands | 106 pagina's | Expertisecentrum Nederlands, Nijmegen | 2012
Gedrukt boek
Franca van Alebeek Taalscholen is samen-scholen
een handleiding voor taalscholers in de basiseducatie
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Projectgroep Volwasseneneducatie van de Vakgroep Taalbeheersing, Universiteit van Amsterdam, PVE, Amsterdam | 1988
Gedrukt boek
M. Willems De keuze van moderne vreemde talen in de geïntegreerde brugperiode
Non-fictie
Nederlands | 92 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1988
Gedrukt boek
T.J.M. van Els De praktijk van het onderwijs moderne vreemde talen in de bovenbouw havo/vwo
eindverslag van een onderzoek uitgevoerd in opdracht van de Veldadviescommissie Leerplanontwikkeling-Vreemde Talen (VALO-VT)
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's | Instituut voor Toegepaste Taalkunde, Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Katholieke Universiteit Nijmegen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek
Tanja Janssen Empirisch onderzoek van het voortgezet moedertaalonderwijs
een inventarisatie in het perspectief van leerplanontwikkeling
Non-fictie
Nederlands | 153 pagina's | Stichting voor de Leerplanontwikkeling, Enschede | 1987
Gedrukt boek
Th. Buis Feiten en meningen over het schoolonderzoek moderne vreemde talen
een onderzoek bij docenten in het avo/vwo
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1987
Gedrukt boek