Zoekresultaten
Resultaat 981 - 1000 (van 1528)
Julie High Contact!
actief tweede taal leren
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | RPCZ Educatieve Uitgaven, [Middelburg] | 2003
Gedrukt boek
Christina Irún Chavarría Van Dale oefenboek grammatica Spaans
grammatica oefenen op elk taalniveau
Non-fictie
Nederlands | Spaans | 255 pagina's | Van Dale Uitgevers, Utrecht | 2018
Gedrukt boek
Greetje Urban Teksten en artikelen over verhalen en morele ontwikkeling
reader
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | SLO, specialisten in leerprocessen, Enschede | 2001
Gedrukt boek
Achteraf denk ik...
herinneringen van leerlingen voor leraren taalonderwijs
Systematische verwerking van praktijkgegevens over taalonderwijs op de basisschool, vroeger en nu.
Non-fictie
Nederlands | 102 pagina's | Coutinho, Bussum | 1998
Gedrukt boek
Karine Van Thienen Gewikt en gewogen
evaluatie van communicatieve vaardigheden in het vreemdetalenonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2000
Gedrukt boek
Francis Staatsen Moderne vreemde talen in de basisvorming
kerndoelen in de praktijk
Praktische didactische handleiding voor (aanstaande) docenten Frans, Duits en Engels.
Non-fictie
Nederlands | 284 pagina's | Coutinho, Bussum | 1994
Gedrukt boek
Susan Evers Grammatica: van ontleden tot zelf zinnen bouwen en zelf ontdekken
Non-fictie
Nederlands | 146 pagina's | Samsom H.D. Tjeenk Willink, Alphen aan den Rijn | 1997
Gedrukt boek
J.A. van Dijk Nederlandsche spraakkunst
voor inrichtingen van middelbaar en lager onderwijs
Nederlands | 120 pagina's | De Haan, Krommenie | 1868
Gedrukt boek
Florimon van Putte Basiscursus Papiaments
Dòsplak'i boka
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Walburg Pers, Zutphen | 2011
Gedrukt boek
Gerrit Staphorsius Leesbaarheid en leesvaardigheid
de ontwikkeling van een domeingericht meetinstrument
Non-fictie
Nederlands | 321 pagina's | 1994
Gedrukt boek
Hetty Bautista Kook Leren lezen en schrijven in een tweetalige context
Antilliaanse en Arubaanse kinderen in Nederland
Non-fictie
Nederlands | 186 pagina's | IFOTT, Amsterdam | 1994
Gedrukt boek
Dick Brouwer Op weg naar effectief spellingonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 72 pagina's | Christelijk Pedagogisch Studiecentrum, Hoevelaken | 1993
Gedrukt boek
M.M. Willems De behoeften aan talenkennis en talenonderwijs bij politie-functionarissen in de drie Gelderse regio's
Non-fictie
Nederlands | 59 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1993
Gedrukt boek
Katholiek Pedagogisch Centrum Analyse van taalmethoden
Analyse van de vijf meeste recente taalmethoden voor de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum, 's-Hertogenbosch | 1986
Gedrukt boek
Katholiek Pedagogisch Centrum Analyse van taalmethoden
Analyse van de vijf meest recente taalmethoden voor de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 73 pagina's | Katholiek Pedagogisch Centrum, 's-Hertogenbosch | 1983
Gedrukt boek
Riet Evers Leesdidactiek in het vreemde-talenonderwijs
een onderzoek naar de praktijk van het leesonderwijs in de moderne vreemde talen en naar de wijze waarop de effecten ervan bij leerlingen kunnen worden gemeten
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen, Nijmegen | 1989
Gedrukt boek
Marjan Elzer Woordenschatonderwijs
woordenschatonderwijs is gericht op het opbouwen van diepe woordkennis en semantische netwerken
Praktijkboek voor moedertaalverwerving in het speciaal (primair en voortgezet) onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | Agiel, Utrecht | 2007
Gedrukt boek
Rafet Kabdan Het onderwijs in de Turkse taal en cultuur
een kwalitatief onderzoek naar de redenen voor het wel of niet volgen van het onderwijs in de Turkse taal en cultuur vanuit het perspectief van de diverse betrokkenen
Non-fictie
Nederlands | 87 pagina's | Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam, Amsterdam | 1987
Gedrukt boek
Nederlands als tweede taal in het basisonderwijs
Didactische handleiding.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Meulenhoff Educatief, Amsterdam | 1996
Gedrukt boek
K. van Helvert Meertaligheid
Inleiding over de gevolgen van het multi-etnische en multilinguale karakter van de Nederlandse samenleving voor het taalonderwijs in de basisvorming voor alle leerlingen in de eerste fase van het voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's | Stenfert Kroese/Nijhoff, Leiden | 1989
Gedrukt boek